Saturday, January 30, 2010

Lagi Saekor "Hassan Ali" Di Penang

Zahrain menyifatkan Lim yang juga setiausaha agung DAP sebagai seorang diktator, cauvanis dan berfikiran komunis.

Zahrain dipetik sebagai berkata bahawa PR tidak akan berkrompomi dengan pemimpin dari Melaka itu kerana Lim telah gagal memenuhi janji pilihan rayanya.

Ini bukan pertama kali Zahrain mengkritik Lim.

Pada April tahun lalu, Zahrain turut menyalahkan Lim berhubung pelantikan Timbalan Ketua Menteri 1 dan peletakan jawatan Mohammad Fairus Khairuddin sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri Penanti. - The Malaysian Insider


Lagi satu orang PR buat hal. Orang kuat Anwar Ibrahim pulak tu. Kalau dah dasar UMNO, seluruh nafas bunyi UMNO, darah pun darah UMNO, tetap UMNO sampai ke mampus! Marah sebab tak dapat tender ke? Kalau betul Lim Guan Eng itu berfikiran komunis, so what?? Sekurang-kurangnya komunis ada manifesto welfare state, berbanding UMNO yang hanya welfare sesama sendiri rakyat dibelakangkan.


Ini lagi saekor jelmaan Hassan Ali. Kalau di Selangor Hassan Ali buat kacau di pentadbiran negeri, sekarang di Penang hantunya telah merasuk MP Bayan Baru untuk buat kacau pentadbiran di sana pula. Tak tahu nak beza antara sosialis dan komunis. Orang macam ini layak jadi ahli parlimen ke? Sekarang sudah lengkap, di Perak, 2 ekor PKR buat hal. Di Kedah ada saekor, baru-baru ini di Selangor ada saekor lagi, dan kemudian Penang. Semua negeri kerajaan campuran ada PKR buat hal. Apa nak jadi ni?


Benarkah selepas PRU-12 parti BN benar-benar dilanda "tsunami"? Ataupun Pakatan Rakyat? Pikir betul-betul parti mana yang betul-betul terkena gelombang tsunami.

3 comments:

Ampatuan Jr said...

Gua setuju 1000% sama lu.Ni semua UMNO punyer kerja.Mana ada YAB Guan Eng main2? Dia baik punya orang sangat ikhlas mau kasi Penang maju macam itu Singapore.Saya ingat itu Zahrain memang busuk punya olang,dia UMNO punya ejen mau sabotaj YAB Guan Eng.Jom kita kasi tau Brader Anwar kasi buang itu Zahrain dan kerusi dia kasi pada DAP sebab DAP tak main2 buat kerja.

Admin said...

Correct3x

Anonymous said...

Dlm banyak2 ni Anwar Ibrahim paling mangkuk...tendang keluar je beruk2 nie. Member Anwar nie pelik2 sket...demand. Pada aku, yg mana2 punca masaalah atau dtgkan masaalah...pecat je. Yg naikkan doraqng ahli dan penyokong dan yg penting para reformis yg tak kejar kedudukan.