Saturday, June 27, 2009

Cemuhan Terhadap Saiful Bukhari






Inilah muka salah seorang lagi pemfithnah, memfitnah semata-mata kerana kepentingan diri dan juga mahukan publisiti. Kerana nak aibkan orang tertentu, sanggup menjadi gunting di dalam lipatan dengan menawarkan diri untuk bekerja di pejabat Anwar Ibrahim semasa menjelang Pilihanraya Umum Ke-12.




Tahap pelajaran di UNITEN pun tak seberapa, sehingga ditendang keluar, tetapi senang saja seorang pelajar yang gagal boleh berjumpa dengan orang tertinggi di dalam negara semata-mata "mahukan biasiswa". Memang betul pun kalau dikatakan Si Saifool ini barua kepada UMNO, masa belajar dulu dialah dari kumpulan Aspirasi. Bapaknya Si Azlan memang diketahui seorang yang kuat UMNO, apahal Si Saifool bekerja di pejabat tokoh pembangkang kalau tak ada udang di sebalik mee?




Si anak dengan bapak semata-mata mahu mengenakan dan mengaibkan Anwar Ibrahim, sanggup mempermainkan agama dengan melakonkan drama sesumpah di Masjid Wilayah. Mereka ingat di dunia ni mereka dapat hidup lama. Dah lah tak pandai sebut perkataan sumpah, tulisan pun pakai tulisan rumi. Nampak sangat jenis tak mengaji agama, tapi mempermainkan agama. Tunggu sajalah Allah melaknat kamu dua beranak!




Benci tengok orang yang mempermainkan agama memegang kitab suci, kalam Allah. Pegang pula dengan tangan kiri. Bersumpah kononnya "kebetulan", sedangkan keesokan harinya ialah hari penamaan calon Pilihanraya Kecil Permatang Pauh. Kalau betullah Anwar ini jenis yang suka meliwat, aku percaya dia tak akan pilih kau Saifool, sebab ramai lagi muka hensem di dalam pejabat dia, setakat muka macam kau, layak duduk di Chow Kit Road saja.




Konon kena liwat, kalau betul, yang susah-susah pergi jumpa Najib tu kenapa? Kenapa sanggup membelakangkan keluarga sendiri dengan tak beritahu bapak terlebih dahulu, atau kau punya Uncle "Gay" Pet tu? Heran juga orang sesibuk Najib ada waktu terluang untuk berjumpa dengan seorang pelajar yang gagal semata-mata mahu biasiswa? Setahu saya Najib masa itu Menteri Pertahanan, Kementerian Pertahanan ada kaitan dengan pemberian biasiswa ke? Lepas tu siap boleh bergambar lagi dengan si pendek hitam yang huduh di Pejabat Timbalan Perdana Menteri.




Sekarang mana dia nak pergi, dah la lama menyepi, takut nak keluar,entah berapa juak-juak tu bayar. RM 100 ribu? Mungkin. Sebaliknya orang yang dituduh meliwat bebas saja ke pelusuk negara. Kononnya kalau Saifool di pihak yang benar, kenapa menyembunyikan diri? Takkan Anwar nak kerjakan dia kalau dia keluar dari tempat persembunyian. Anwar mana ada C4. Tak tahu guna pun. Nak ulangi skrip tahun 1998, tapi tak menjadi.




Orang pembelit macam si Saifool ini sepatutnya diterajang beramai-ramai. Tengok muka dia ni dah naik benci. Dah 2 kali keputusan pemeriksaan dikeluarkan oleh hospital, langsung tak ada kesan diliwat. Sekarang ni berseronoklah dulu wahai Saifool, permainkanlah agama banyak-banyak, sampai letak ayat al-Quran di dalam blog, kononnya untuk mengatakan bahawa dia teraniaya, tunggulah, kalau Allah tak balas di dunia, tapi PASTI di akhirat.




Tak berapa lama lagi kes liwat akan dibicarakan, iaitu pada Julai depan. Nak tengok saja apa pula sandiwara yang nak dimainkan oleh muka tak tahu malu ini. Dahlah orang tua itu dari dulu lagi orang duk sumpah maki dia, sekarang Saifool ni nak turut serta juga. Moga Allah melaknatmu wahai Saifool. Orang muda zaman sekarang pakat ramai-ramai pi sokong pembangkang, dia ni perbodohkan diri jadi perkakas UMNO demi kepentingan pembesar UMNO. Mungkin jugak sebab bapak dia si Azlan tu jenis tolol dan totok UMNO, maka anak pun ikut. Bapak borek anak rintik.

1 comments:

Baginda Reformasi said...

biarkan saiFOOL dgn labu2nye...

salam dr baginda untuk semua,

Khemah Polis giat dibina di Manek Urai, Masjid Rakyat pula diroboh Terengganu

link:
http://bagindareformasi.blogspot.com/2009/06/khemah-polis-giat-dibina-di-manek-urai.html