Sunday, March 1, 2009

INI DIA!! LAGI SATU ALAT UMNO/BN

Mufti Wilayah Persekutuan, Wan Zahidi bin Wan Teh


Bukti Keahlian mangkuk ni dalam UMNO
Arakian terbongkarlah satu lagi rahsia iaitu dia ini juga barua/pencacai kepada UMNO!

Mufti Wilayah Persekutuan Datuk Wan Zahidi Wan Teh dilaporkan berkata perbuatan menderhaka kepada pemerintah adalah satu dosa besar berdasarkan dalil daripada Al Quran dan Sunnah.

Dalam satu kenyataannya, beliau berkata sebarang perbuatan tunjuk perasaan bertujuan mencabar pemerintah adalah haram seperti dinyatakan dalam sebuah hadis yang bermaksud : "Mana-mana kumpulan manusia berarak ke arah Sultan dengan tujuan merendahkannya, maka mereka akan dihina oleh Allah sebelum hari Kiamat."
Mufti yang sama juga pernah berkata "sumpah mubahalah" yang dilakukan oleh Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 15 Ogos 2008 adalah sah sebagai sumpah di luar perbicaraan.
Wahai mufti barua! Adakah kau tahu ulil amri yang wajib dipatuhi ialah selagi dia tidak berbuat maksiat dan kezaliman?? Macam mana la mufti boleh dihormati kalau berpihak pada ''thoghut''?
Inilah orang yang memikirkan kepentingan diri dan perut semata-mata!
Imam as-Syafi'e berkata : Sesiapa yang hanya mementingkan perutnya semata-mata, maka nilai orang itu TIDAK LEBIH dari apa yang keluar daripada perutnya.
Kalau nak mengampu tu biarlah pakai otak sikit. Inilah contoh wa ampu sana wa ampu sini
Kat akhirat nanti sama-sama dapat ''saham'' ye!

1 comments:

JAMILKUCING said...

Askm

Terimakasih kerana paparkan.itu yang abg jamil keluarkan artikel kat blogs abg jamil pasal mufti.sapa nak percaya mufti. nama je tahu agama tengok muke dia macam bewak. orang macam ni nak keluarkan fatwa.bodoh gila je yg ikut.