Friday, March 27, 2009

TAK DAPAT UPDATE

Salam 2 all...


Seribu kemaafan dipohonkan kerana "disappeared" selama 2 hari, blog ni pun sikit tak update, laptop pun aku tak sentuh. Ini kerana aku terpaksa menghadiri satu program yang bagi aku, tidak terlalu penting, tapi terpaksa pergi, kerana berkait rapat dengan soal ketaatan.


Selama aku takde, memang banyak berita "sensasi" yang aku terlepas. Bila aku dah dapat tau, aku umnpama orang yang terlepas LRT. Ini dah melawan fitrah aku yang "sentiasa update". Maklumla cuti semester ni satu kerja pun aku tak buat. Mengadap laptop saja lah kerjanya. Aku ni dikira kerjalah jugak, tapi tak bergaji, iaitu full-time blogger. Tugas aku sebagai pemerhati politik, dan pemberi informasi percuma kepada pengunjung-pengunjung sekalian.


Sayangnye kerja ini hancussss seketika bila terpaksa menghadiri satu program yang agak menjemukan....


Akhir kata, sekali lagi dipohonkan kemaafan..... =)

0 comments: