Wednesday, March 25, 2009

BERMULANYA ERA KEGELAPAN...


Inilah tanda-tanda awal negara kita menuju era kegelapan, sama seperti era Mahathir tua haprak memerintah. Najib belumpun menjadi PM. Tapi kezaliman semakin bermaharajalela. Persis seperti zaman 10 tahun dulu.. 2 malam lepas, ceramah Anwar Ibrahim diserang oleh FRU, menghadiahkan hadirin gas pemedih mata dan mandi percuma air kimia.


Inilah golongan yang jahat, zalim, dan celaka. PDRM, FRU, SB sudah jadi sayap parti BN. Alasannya, ceramah malam tu tidak ada permit. Polis dan FRU serang perhimpunan tanpa beri amaran terlebih dulu. Alangkah malangnya nasib rakyat di negara ni...sedangkan jenayah masih bermaharajalela, tapi polis duk sibuk jaga pembangkang..


Ditambah lagi dengan cubaan menyekat informasi dari media alternatif dengan menggantung permit Harakah dan Suara Keadilan...sama dengan 10 tahun dulu, majalah Detik diharamkan, Harakah hanya diterbitkan jarang-jarang..


Sebelum ni pun polis dah mengepung ceramah Anwar Ibrahim dan Dato' Seri Nizar Jamaluddin di Perak. Dan ceramah Anwar Ibrahim berikutnya, terpaksa dibatalkan, menurut satu sumber, Anwar Ibrahim tak sanggup budak-budak dan wanita jadi mangsa gas pemedih mata. Memang UMNO/BN semakin terdesak, pemerintahan lebih teruk di bawah Najib nanti. Demokrasi semakin mamposss...


Katakan "TIDAK" pada pemerintahan Najib.

Aku masih lagi merasa perit kena gas masa perarakan PPSMI...

0 comments: