Thursday, April 15, 2010

Tok Guru UMNO Yang Sesat



Ooo.. TGNA itu ilmunya setakat Ustaz, dan ilmu dia ini pula sudah tahap "tok guru". Maka dia lebih layak digelar tok guru. Mungkin kerana ilmu tinggi mencapai derajat "tok guru" membuatkan dia mengatakan Islam UMNO itu tulen (kah kah kah). Ini sah memang tok guru jenis sesat lagi menyesatkan.


Oleh kerana TGNA lebih suka bekerjasama dengan DAP berbanding UMNO, terus dituduhnya Wahhabi kerana kononnya Wahhabi menghalalkan darah Ahlus Sunnah berbanding darah orang Yahudi. Dia nak bandingkan DAP itu kafir, dan UMNO pula Islam "tulen", tapi TGNA memilih DAP. Itu yang dituduhnya TGNA ialah Wahhabi.


Kalau macam tu, saya pun Wahhabi. Amacam? UMNO Islam tulen? poodah.. Bagi saya, bekerjasama dengan DAP lebih afdhal dan syar'ie berbanding UMNO yang korup, zalim dan menyalahgunakan kuasa. Ini tok guru memang tak boleh pakai. Layak jadi alat dan perkakas saja untuk UMNO.

1 comments:

Anonymous said...

Alhamdullilah klau D Zaid benar2 bertaubat...harap taubat nasuha...

2.Dan begitu semuanya menerima dengan terbuka....mudah menerima dan penuh yakin....tahniah...begitula keterbukaan yg ditunjukkan....

3.Tetapi yang peliknya...DS Najib pernah bersumpah dgn nama ALLAH....Saifu bersumpah dengan nama Allah menjunjung Al-Quran....tetapi semuanya ditolak dengan pelbagai alasan....

4.Kalau benar2 berjuang atas nama AGAMA...adakah seperti ini sikapnya...

5.Bagi ana....itula tandanya berjuang kerana PAS bukan kerana ISLAM.....

6.Masih terlambat utk undur semula sebelum lebih jauh dan dslam jurang yang menanti..

layarbiru15@gmail.com
kubang kerian, kelantan