Monday, April 19, 2010

Kejahatan Blogger-Blogger UMNO

Ini gambar asal Zaid Ibrahim ditemuramah dari website The Nut Graph. Gambar ini dipergunakan oleh beberapa ekor blogger UMNO untuk memfitnah Zaid.



Lihat, teknik super imposed. Apa kejadahnya buat gambar Zaid peluk botol arak? Tak boleh buat cantek sikit ke untuk menipu? Blogger UMNO memang sinonim dengan bab-bab gambar superimposed.

2 comments:

Anonymous said...

dan diantara manusia ada yang mengorbankan dirinya kerana mencari keredaan allah swt.dan allah maha belas kasihan kepada hamba hambanya. zaid ikhlas bertaubat meninggalkan mereka yang zalim serta pangkat dan kedudokanya untok suatu keadilan jadi tidak syak lagi inilah yang allah redha terhadap hambanya.zaid teruskan perjuangan kamu,kami menyokong 100persen.

Anonymous said...

1.Alhamdullilah klau D Zaid bener2 bertaubat...harap taubat nasuha...

2.Dan begitu semuanya menerima dengan terbuka....mudah menerima dan penuh yakin....tahniah...begitula keterbukaan yg ditunjukkan....

3.Tetapi yang peliknya...DS Najib pernah bersumpah dgn nama ALLAH....Saifu bersumpah dengan nama Allah menjunjung Al-Quran....tetapi semuanya ditolak dengan pelbagai alasan....

4.Kalau benar2 berjuang atas nama AGAMA...adakah seperti ini sikapnya...

5.Bagi ana....itula tandanya berjuang kerana PAS bukan kerana ISLAM.....

6.Masih terlambat utk undur semula sebelum lebih jauh dan dslam jurang yang menanti..

layarbiru15@gmail.com
kubang kerian, kelantan