Wednesday, February 17, 2010

UMNO Laknatullah Semakin Kerap Berdemo

Kata dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih. Dulu UMNO selalu mengutuk dengan tindakan parti pembangkang di negara ini yang gemar mengadakan demonstrasi. Perhimpunan haramlah, tak ada permit. Tapi sekarang, depa pula yang makin kerap buat "perhimpunan haram". Sudah tentulah lokasinya di negeri yang dikuasai oleh Pakatan Rakyat. Ada permit ke tak tu? Ohh dengan UMNO, abang-abang polis tak kisah ada permit ke tak. Kita kan gengggggg..


Hari itu demonstrasi kepala lembu, sekarang demonstrasi kangaroo pula? Dah gian sangat ke nak jadi kangaroo?


Eh, eh! Anak kecil main api ke tu? Ohh bapak budak tengah bakar kaki rupanya.



Tolong tunjukkan bukti bahawa Melayu adalah tuan di tanah ini? Tak tahu sejarah ke? Era DAP rajin pula buat demo. Masa Gerakan perintah Pulau Pinang hari tu mana perginya malaon ini semua?



Blogger-blogger yang makan duit haram daripada UMNO pun turut tumpang sekaki. Sah mangkuk-mangkuk ini sangat bangang dalam bahasa inglis kah kah kah. It's Australian practise atau Is it Australian practice? Mungkin depa ini produk-produk PPSMI kah kah kah.



"Allahuakbar"?? Does that foolish knows what is the meaning of that word? "Condemm"?? "Interering"?? What the f*ck is that???


Demonstrasi anjuran UMNO, paling ramai pun dua tiga ratus ekor saja yang hadir. Itupun mungkin yang sudah disogok dengan kertas ungu dan nasi bungkus. Cakap nak kumpul beribu-ribu, alih-alih tak sampai pun jumlah tu. Kalau kami, usah ribu saja, boleh mencecah puluhan ribu kalau sekali demonstrasi. Ada UMNO boleh capai jumlah tu??

2 comments:

pemudabatuenam said...

"jangan jadi beruk-beruk jalanan" - khairy

Admin said...

Itulah. Kan dah kena batang hidung sendiri.