Monday, March 8, 2010

"Ulamak" Cap Keldai


Inilah kesan daripada kenyataan bodohnya yang ingin mengutip balik sampah yang dibuang oleh rakan, hari ini sampah tersebut sudah menyatakan jawapannya :


Salam 2 all.

Berikut lapuran daripada M-Star semalam. Saya ucapkan syukur alhamdulillah dan terima kasih kepada Datuk Tuan Ibrahim.

Sudah pasti saya akan mengkaji dengan serius pelawaan beliau. Insyallah saya mengadakan perjumpaan dengan pucuk pimpinan tidak lama lagi.

Kira ok juga teman yop, tak sampe sehari teman menjando dah ada yang masuk meminang ;)

Sementara itu, relax dulu lah yop. Teman baru lepas menjanda, eddah pun tak abih lagi yop ;))


Cerdik ke bodoh pimpinan macam ini? Nak suruh PKR dan PAS bergusti kah? Dia ingat kenyataan dia mempelawa mangkok itu cerdik kah? Dah la PAS masih lagi tak selesai-selesai masalah dalaman lepas tu dia pula nak bawa masuk orang yang bermasalah. Atau nak tengok mangkok dari Kulim bertumbuk dengan Khalid Samad?

1 comments:

Teluk Bakong said...

dia nak jadikan zul kulim sebagai peluru melawan kabilah anti UG