Tuesday, March 30, 2010

Benci UMNO


Terbaca satu slogan yang menarik di dalam blog Ustaz Wan Ji yang bertajuk "Benci UMNO''. Diletakkan di sisi blognya yang bertulis :


"Saya Muslim. Saya benci UMNO. Saya benci gabung dengan UMNO. Saya benci orang yang 'candukan' Islam untuk gabung dengan perkauman UMNO"


Di header blog beliau juga ada :


"Saya Muslim. Saya benci perkauman. Sebab itu, saya benci UMNO"


Terasa gatal tangan pula nak buat benda yang sama macam dia. Ini yang saya punya pula, lagi panjang :


Saya Muslim. Saya benci corruption. Saya benci kezaliman. Saya benci kerja-kerja membodohkan rakyat. Sebab itu, saya benci UMNO. Saya benci dan maki mana-mana pemimpin pembangkang yang nak duduk sekelambu dengan UMNO. Saya benci pemimpin pembangkang yang mengikuti perangai UMNO. Saya benci mereka yang nak bergabung dengan perompak harta rakyat.

0 comments: