Wednesday, March 17, 2010

Nama-Nama Yang Terlibat Untuk Jatuhkan MB Selangor

SU Politik Presiden Terlibat Dalam Konspirasi Jatuhkan MB Selangor?

Semalam Tulang Besi ada bertemu dengan beberapa kawan lama Tulang Besi dalam PAS. Antara topik yang diperbincangkan adalah aduan Abdullah Karim yang menjadi topik hangat satu masa dahulu.

Kawan Tulang Besi memberitahu bahawa 3 nama telah diadukan oleh Abdullah Karim kepada JK Disiplin dan SU Agung. Nama2 ini adalah berkaitan dengan konspirasi menjatuhkan MB Selangor dalam isu pemberian lembu korban serta pengurusan kereta pribadi MB Selangor. Laporan berkenaan kes tersebut boleh di baca di sini.


Nama2 itu adalah:

1.0 Suwardi Yaakob - Pembantu PJ Selangor

2.0 Roslan SMS - SU Akhbar Presiden PAS sewaktu kes lembu dan kereta MB

3.0 Dr Ahmad Shamsuri Mokhtar - SU Politik Presiden PAS Pusat sekarang

Mengikut kawan saya, kesah ini tengah heboh di kalangan mereka yang rapat dengan Pejabat Agong PAS Pusat.

Mengikut kawan saya ini, Nazlee GERAK telah sanggup untuk mengadap Dewan Harian PAS Pusat serta mendedahkan segala dokumen berkaitan dengan keterlibatan ketiga-tiga tokoh ini.


(Petikan daripada blog Tulang Besi Malaysiawaves)


Sebelum ini saya juga ada terbaca cerita bahawa nama yang ketiga itulah yang kuat membuat perancangan untuk mengacau negeri yang ditadbir oleh Pakatan Rakyat kerana dia sebagai orang Terengganu merasa malu dan tercabar kerana Terengganu gagal diambil alih oleh PAS pada PRU lepas sebaliknya negeri lain yang jatuh ke tangan pembangkang. Tugasnya hanyalah merancang untuk mengacau pentadbiran negeri Pakatan Rakyat. (RJ)

1 comments:

Anonymous said...

ooooo rahman talib a.k.a. tulang besi.
10 dia cakap 11 takleh pecaya.
buang masa ja...