Saturday, November 7, 2009

Kau Memang Kurang Ajar, Bakar Chik..!!


Nampaknya sekarang pimpinan-pimpinan PAS Terengganu/Geng Terengganu sudah sampai di satu pihak yang terdesak sehingga sanggup berkelakuan kurang ajar terhadapa Mursyidul Am, tokguruku Nik Abdul Aziz. Tak cukup dengan perangai Haji Hadi, Mustafa Ali, Nasha, dan Hasan Ali, sekarang kau pula nak tunjukkan belang terhadap TGNA yang sudah tua dan sakit itu? Di mana maruah kau sebagai ustaz, Bakar Chik?


Dahlah kau salah seorang yang membantah pemecatan Hassan Ali sebagai PJ PAS Selangor masa Mesyuarat Khas malam itu. Suatu hari nanti aku berharap akan ada orang-orang PAS yang akan kata perkara yang sama kepada kau seperti apa yang kau katakan kepada tok guruku pada malam itu, sehinggakan tok guru terpaksa pulang awal dari Mesyuarat Khas kerana sesak nafas dan sakit dada kerana terkilan. Oh betapa jahatnya Geng Terengganu ini. Sebelum ini Harun Taib dan Haji Hadi menyindir tok guru kerana menggunakan blog untuk menegur pimpinan PAS, kemudian Mustafa Ali yang sememangnya sudah belot bersama Nasharudin, dan tindakan Hassan Ali yang juga menghina tok guru kerana menggunakan blog, sekarang tambah kau lagi seorang yang mengatakan tok guru patut meletak jawatan sebagai MB Kelantan dan Mursyidul Am. Akibat daripada perbuatan kau inilah, sebab yang sebenarnya tok guruku itu dikejarkan ke IJN.


Ya Allah, limpahkanlah laknatMu kepada puak-puak pro-UG dan Geng-geng Terengganu. Gagalkanlah perancangan mereka. Pecahkanlah kumpulan mereka. Dan lanjutkanlah usia tok guruku Nik Abdul Aziz Nik Mat.


p/s : Sila rujuk http://baganutama.blogspot.com/2009/11/kenapa-tg-nik-aziz-tidak-hadir-sidang.html untuk mengetahui cerita sebenar kenapa TGNA pulang awal pada malam mesyuarat khas itu. Selepas ini saya memasang tekad untuk berjuang di alam cyber, membela TGNA dan menentang habis-habisan Geng-geng Terengganu yang menguasai PAS.

3 comments:

Refomis Jalanan said...

HAHAHAHAHAHA..DGR SUMER!!NI ANAK BABI DAN ANJING TENGAH TUNJUK HEBAT..HAHAHA..ADA AKU KESAH!!HAHAHA..XKESAH PON..HAHAHAHAHA..BALIK ISAP TETEK MAK KO BALIK..HAHAHAHA..BLOG COPY N PASTE TTG BABI MENGAMUK!!HAHAHAHAHA..

Anonymous said...

tn. presiden jgn lupa bahawa sebahagian pengkritik luar ada autority jgk dlm 'bidang' ini. mrk jgk profesional gak.....
jgn jd mcm skuad bolasepak kebangsaan, x mau terima pandangan luar, kononnya profesional, akhirnya....kegagalan yg x sudah2.....JGN TERLALU ANGKUH

Anonymous said...

Oooo jadi sekarang Geng Terengganu dah menguasai PAS, alhamdulillah.