Thursday, November 26, 2009

Drama Bersiri Altantuya dari TVB!

Info kredit kepada beritasemasa.com

KAU JAWAB, NAJIB.


Rasa-rasa drama bertajuk "Ulaanbaatar, Paris, Kuala Lumpur" ni memang diharamkan ditayangkan di Malaysia. Pihak TVB dari Hong Kong dah bersedia nak membawa kisah pembunuhan Altantuya ke drama. Malu betul rakyat Malaysia. Orang Melayu saja masih sanjung-sanjung Najib Razak dan 1 Malaysia. Masyarakat antarabangsa dah lama buka mata.


Watak Altantuya akan dimainkan oleh Sonija Kwok, Najib Tun Razak oleh pelakon veteran Kwok Fung, Razak Baginda oleh Bill Chan Sek Sau dan perempuan gemok yang cemburu kepada wanita langsing oleh Rebecca Chan (tapi Rebecca Chan tak gemukpun). TVB Hong Kong merancang untuk menayangkan kes pembunuhan Altantuya dalam drama siri emas pada tahun 2010 nanti.


Nota :


Sudah berapa tahun, kes ini masih belum selesai. Berpuluh-puluh saksi dihadapkan ke mahkamah, tapi tak ada sebarang perkembangan. Mentang-mentanglah ia melibatkan pembesar negara. Untungnya bila kita jadi orang besar di Malaysia ini, buat salah tapi kita akan dilindungi. Rakyat (orang Melayu) akan percaya mentah-mentah bahawa kita ini tidak bersalah. Mahkamah takp pernahpun arahkan Najib Razak hadir di mahkamah. Perdana Menteri seolah-olah kebal daripada sebarang tindakan undang-undang.


Ingat mulut orang dah senyap la kalau mengkambing hitamkan Sirul dan Azilah? Apa kepentingan Sirul dan Azilah terhadap Altantuya? Setakat bersumpah "Wallahi, Wabillahi, Watallahi" tak jadi apa-apa. Semua orang boleh bersumpah. Orang yang terdesak boleh lakukan apa saja untuk melepaskan diri. Semenjak Najib Razak menjadi pembesar negara :

1. Altantuya mati dibom

2. Balasubramaniam melarikan diri di luar negara kerana diancam.

3. Kerajaan PR Perak jatuh semasa Najib menjadi Ketua UMNO Perak.

4. Kerajaan PR Selangor goyah semasa Najib menjadi Ketua UMNO Selangor.

5. Teoh Beng Hock mati dibunuh.


Bak kata Teng Chang Kim (Speaker DNS Selangor, ADUN Sungai Pinang) - "Najib PM Paling Suwey" di 1 Paria Malaysia.


Ada sapa-sapa lagi ingat, siapa yang mengungkapkan :


" Kalau harga minyak diturunkan, negara akan bangkrap,"


"Kalau Malaysia dijadikan negara kebajikan, Malaysia akan bangkrap,"


"Kemelesetan tidak memberi kesan kepada Malaysia, our fundamental is strong,"


Habis, memerintah macam dia la baru Malaysia tak rugi?

1 comments:

Anonymous said...

anuwar al juburi wal kataki

pemecah lubang jantan

anda buat...anda dapat!

kah kah kah kah