Saturday, September 19, 2009

Eid Mubarak

Salam 'Idul Fitri,


Di sini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya 'Idul Fitri kepada semua penjenguk blog ini yang beragama Islam. Saya ingin memohon kemaafan kepada sesiapa yang ada terasa hentaman akibat penulisan saya, terasa hati, dan lain-lain. Seribu kemaafan dipohonkan. Dan juga jutaan terima kasih saya kepada penjenguk blog ini yang setia menjenguk tiap-tiap hari, walaupun jumlahnya tidak ramai. Sengaja saya tak mengemaskini blog selama beberapa hari kerana ingin berehat untuk menyambut hari yang mulia ini. Juga ucapan Selamat Hari Raya ini juga ditujukan kepada sesiapa yang mengenali diri ini, sama ada melalui alam nyata mahupun alam maya. Blog ini akan dikemaskini semula dalam masa yang terdekat.

1 comments:

Reformis Jalanan said...

Terima kasih "air yang sempurna". Selamat Hari Raya juga saya ucapkan.


p/s : Cantik wallpaper. saya suka. ;)