Saturday, February 21, 2009

SAMA BODOH, SAMA TOLOL





Korang tengok la anak si menteri ni. Minuman apa yang dipegang tu? Sapa pompuan kat sebelah tu? Bini ke?
Macam ni la gelagat anak-anak menteri Hadhari kat negara nih. Tak ada roh Islam langsung. Nama je Islam.
Jika satu ketika dulu kita lihat si menteri yang jaga undang-undang ni melalak macam anjing dalam parlimen. Lantang suaranya mengugut Tunku Abdul Rahman supaya jangan menyokong Parti S46.
Begitulah Islam Hadhari. Jika menteri pun takleh jaga anak, macam mana la nak jaga/kawal gejala keruntuhan akhlak di kalangan anak melayu kat negara ni..
Kata nak bela dan mempertahankan bangsa melayu..........Alahai....

6 comments:

JAMILKUCING said...

anak die orang buat apa pun tak pe. mana ada anak menteri umno yg baik. melainkan anak -anak anwar ibrahim je. abg jamil ada buat cerita pasal budak ni dulu di blog abg.

Ibnu Hasyim said...

ok bagus..

Anonymous said...

bapak=bangang
anak=mcm anak haramjadah!!!

3viL X eIjI said...

mmg btul anak die ke?ciss..perangai cam haram..

Emiratez said...

muke same je anak beranak.. mcm samseng!

Anonymous said...

like father like son.:D bapak pun perangai cam haram,anak mewarisilah!