Saturday, August 28, 2010

Adzib dan Khusrin : Dua Ekor Malaon Bajingan

TWO F**K FACES!


Adakah kerja MAIS dan JAIS hanya mempermainkan isu agama semata-mata untuk menaikkan darah orang Melayu yang jahil (dan bodoh)? Si Adzib dan Khusrin hanya tahu menyalak dengan DAP kononnya nak perjuangkan kesucian agama Islam. Poorah! Kerjanya hanya jilat dan jilat tangan dajjal UMNO.

Dulu, isu nama Allah - MAIS yang mahu menunjuk nak jadi hero. Bab halal dan haram yang lain dalam negeri Selangor tak reti pula dua ekor doggie ini nak menyalak. Muka macam orang berpelajaran, tapi rupa-rupanya hanya setaraf dengan golongan bangsat - mungkin mereka dari golongan tersebut tetapi sudah dimuliakan oleh UMNO.

Tak habis-habis nak membangangkan orang Melayu. Kata dah lebih 50 tahun merdeka, tapi isu yang tidak sepatutnya timbul ini juga dimainkan. Memang inilah dasar UMNO, sentiasa mahu cari peluang untuk menimbulkan sentimen di kalangan orang Melayu. Inilah kualiti sesebuah majlis agama - hanya tahu timbulkan isu yang remeh temeh. Dan orang Melayu - selama-lamanya akan menjadi bangang dan loser selagi mana wujudnya UMNO.

3 comments:

Anonymous said...

Tepat sekali komentar anda. Jahanam UMNO dan kuncu-kuncu mereka (MAIS dan JAIS)

Admin said...

Jahanam, jahanam UMNO (laknatullah). Dogs and pigs is more better than them, never associate with them!

Anonymous said...

aku rasa nak ludah je muka mangkuk hayun dua ekor tu...ptuihhhh