Thursday, March 12, 2009

PEROSAK ANAK BANGSA


INILAH YANG DUK BUAT ANAK-ANAK MELAYU ISLAM LUPA DIRI



Ali bin Abi Talib a.s berkata : Rasulullah SAAW bersabda : " Sudah hampir sampai satu masa di mana tidak tinggal lagi daripada Islam itu kecuali hanya pada namanya, dan tidak tinggal daripada al-Quran itu kecuali hanya tulisannya..."
(HR Baihaqi)


Apabila kata-kata ulama' tidak dipedulikan, maka artis menjadi pujaan, semuanya kucar-kacir.....

Benda nilah yang buat anak-anak melayu Islam lalai..budaya hedonisme dah jelas meresap dalam jiwa anak-anak orang Islam. Tak tau dah nak beza hiburan jenis mana yang halal dengan hiburan jenis yang diharamkan...yang ada dalam kepala otak tu..nak berseronoookkkk jee...


Aku tak sanggup tengok benda-benda camni...malu tengok bangsa aku macam bodoh, berhibur sampai tak sedar diri... Aku rasa, tengok beruk panjat pokok kelapa lebih baik dari tengok muka "beruk-beruk" dalam Raja Lawak..


Inilah negara Islam Hadhari, Islam glokal, sekular, liberal...tak peduli langsung pasal akhlak anak-anak orang Islam... apa nak jadi ha...umat Islam semakin lemah...

Inilah muka-muka buat lawak bodoh..takde faedah langsung...yang melayu bodoh tengok jugak lar...WOIT! Orang yang banyak ketawa atas dunia nin kat akhirat nanti diala yang banyak nangis, TAU!!

0 comments: