Thursday, March 19, 2009

ALI RUSTAM TIDAK DIBENAR BERTANDING





Aku hanya tergelak dalam hati bila Pengerusi Lembaga Disiplin UMNO memutuskan Ali Rustam, (aku panggil Ali Ketam) tidak dibenarkan bertanding merebut jawatan Timbalan Presiden UMNO akibat daripada politik wang. KJ pulak hanya diberi amaran, tapi kesalahan sama dengan Ali Ketam. Keh Keh Keh.....aku dah agak dah..KONSPIRASI..ye, memang ini suatu konspirasi, untuk singkirkan pengaruh Dolah Badawi bila Najib Altantuya al-Mongolia berkuasa nanti.






Ali Ketam memang dikenali sebagai orang Dolah, jadi satu konspirasi dibuat untuk menghalang dia ni jadi TPM. Aku, secara peribadi, memang tak suka dengan pemimpin-pemimpin UMNO, tapi aku berpendapat, biar ada orang Dolah Badawi dalam pucuk pimpinan UMNO supaya menjadi lebih seimbang. Najib memang diketahui, adalah proksi kepada Mahathir Yahudi. Aku kalau diikutkan, memang aku sokong jika Ali Ketam jadi TPM, dan si Khairy jadi Ketua Pemuda. Biar orangDolah Badawi ada kuasa sket. Tapi memangla, politik memang kotor. Aku YAKIN, INI MESTI KERJA MAHATHIR KUTTY AL-YAHUD. Dia ni memang tak suka kat Dolah, so dia mempengaruhi Lembaga Disiplin untuk singkirkan pengaruh Dolah.




Aku tak percaya, tak percaya si Mat Taib tak terlibat langsung dengan politik wang. Dia memang pemimpin UMNO yang banyak masalah. Memang aku sangat kesal kalau si Mat Taib ni berjaya jadi TPM. Dalam hati aku hanya "HAHAHA" bila diumumkan Toyol tak bersalah! Hahahahahahahaha!!!!! Toyol tak bersalah? Toyol kan sinonim dengan duit? Apekel pulak takde kes? Si Mukhriz pun takkan takde kes?





Memang sepatutnya badan disiplin UMNO patut dikaji balik. Pengerusinya udah mereng...tua sangat, kedut pun banyak. Balik berehatla atuk oiii...kubur sudah memanggil-manggil...rumah pun sudah kata pergi...

0 comments: