Thursday, December 31, 2009

Selamat Tinggal 2009



Tak sampai sehari lagi tahun 2009 bakal melabuhkan tirainya. Terlalu banyak perkara yang mengejutkan dan menjadi kenangan sepanjang tahun 2009 ini. Selama ini, setiap kali masuk tahun baru saya langsung tak pernah memasang apa-apa azam. Tapi untuk tahun 2010, saya memutuskan ada beberapa perkara yang akan saya ubah.


i. Saya tidak akan lagi memanggil orang-orang tertentu dengan gelaran yang diberikan oleh pihak istana seperti Dato', Dato' Seri, Tun, Datuk Paduka, Tan Sri, dan lain-lain yang seumpamanya lagi.


ii. Tidak ada istilah "peluang kali kedua" bagi saya.


iii. Saya akan aktif kembali melakukan aktiviti-aktiviti stamina yang telah saya berhentikan pada lebih 3 tahun lepas.


iv. Saya akan berusaha meluaskan dan menyebarkan pengaruh anti-Barat dan anti orang putih.


v. Saya menolak mana-mana pemimpin Pakatan Rakyat yang pro-Barat.


vi. Setiap kali posting di blog ini akan diakhirkan dengan slogan "Jahanam Orang Putih, Pergi Mampus Amerika, Kehancuran Untuk Barat".


vii. Saya akan mula mengumpul wang hasil daripada titik peluh sendiri.


Itu saja setakat ini. Mudah-mudahan semuanya dapat saya lakukan dengan cemerlang. Selamat Tinggal 2009. Selamat Datang 2010.

0 comments: