Saturday, August 29, 2009

Gambar : Melayu (UMNO) Bodoh Demonstrasi

Tak salah kalau nak demonstrasi, demonstrasi sampai malam pun tak apa. Tapi kalau sampai peringkat hina agama lain apa cerita? Sebab muka-muka bodoh di bawah ini, habis tercemar maruah orang Islam. Ini memang kerja melayu bodoh yang menjadi barua UMNO. Sayang agama konon!


3 melayu bodoh uji suara untuk buat persembahan


Siapa yang kafir? UMNO tolak Islam, apa hukum? UMNO mentadbir negara dengan hukum orang kafir, Islam lagi ke? Betul ke Amanat Haji Hadi versi UMNO tu? Atau amanat UMNO?


Nak hudud? Pergi sokong UMNO hudud apa? Islam ajar ke hina agama orang ni? Yang UMNO perintah Selangor selama ini tak ada pun mereka nak selesaikan isu kuil.



Kalau ada sesiapa nampak muka melayu bodoh di atas ni, jangan teragak-agak untuk terajang sampai patah pinggang. Tengok muka dah tau UMNO.


UMNO menghina kalimah membesarkan Allah. Islam lagi ke Melayu bodoh di atas ni? Mungkin ditukar kepada "take beer" untuk mengenang jasa UMNO memerintah selama ini banyak membangunkan kilang-kilang arak.



Melayu-melayu bodoh bawa kepala lembu. Kepala mereka pun dah dekat nak sama dengan kepala lembu.


Melayu bodoh mempersembahkan lagu yang bertajuk "Percayalah".



Polis ada ketika ini, tapi tak ambil apa-apa tindakan. Tengok saja. Sah polis barua UMNO. Pekerjaan sebagai polis sudah menjadi satu pekerjaan yang hina. Tak ada maruah.



Melayu bodoh yang menyanyi dan bersiap sedia untuk mempersembahkan tarian kepala lembu.



Eh? Biar betul mereka pun tahu buat perkara ni? Ingatkan dah tolak Islam, semua yang berkaitan ditinggalkan. Orang tua pun ada. Memalukan betul melayu-melayu bodoh ni.



Buruknya muka yang pakai songkok tu.



Tersenyum simpul kerana dapat rezeki terpijak. Yang baju putih berkata pada kawan dia, "malam ini kita berbuka dengan sup kepala lembu".


Sumber gambar : Minaq Jinggo


Kalau ada penyokong PAS yang turut sama, memang bodoh tahap melebihi kepala lembu di atas. Begitu mudah terpengaruh dengan dakyah puak-puak Melayu bodoh UMNO. Bacalah penjelasan di blog Khalid Samad kalau nak tahu cerita sebenarnya mengenai kuil tu.


p/s : Melayu yang bullshit. UMNO memang jahat. Apa perasaan kalau penganut Hindu memijak al-Quran semasa demonstrasi? Inilah bodoh punya melayu. Nak demonstrasi, demonstrasi lah. Jangan sampai nak hina agama penganut lain. Inilah perangai busuk UMNO. UMNO memang patut dihapuskan dan dilenyapkan dari muka bumi. Biar tinggal sejarah.

3 comments:

Prof. Era Pasca said...

perkara biase umngok!

TUHAN INDIA DEPA HINA... biase...
TAKBIR pun depa hina... BIASE bg UMNGOK!

Reformis Jalanan said...

Inilah 1 Malaysia!!!


Tih! Tih! Tih!

mohd said...

ko tu yg bodoh xphm
kepala lembu tu bkn nk hina org hindu,bebal..
nk bitau yg peminpin yg ade tu mcm lembu,mcm ko bebal die..

hina melayu sesuka ati
membela india mcm kaum seagama
konon mcm ko bgs sgt la tu
ko dh tau lum punca org kt c tu naik angin?