Thursday, October 29, 2009

Keputusan Mesyuarat Khas PAS


Mesyuarat khas habis dalam pukul 1 pagi semalam, sebelum bermulanya sidang media. Nampaknya macam mesyuarat biasa saja. Keputusannya, alih-alih cakap "nak kukuhkan Pakatan Rakyat," sebelum ni pun cakap macam tu juga. Muktamar lepas dan tahun lepas pun cakap perkara serupa juga. Hasilnya? Macam tak ada apa-apa. Lepas ni redalah isu ini sekejap. Tengoklah beberapa bulan lagi. Tunggu saja.


Tentang nak tubuhkan Jawatankuasa Disiplin untuk menyiasat PAS Selangor dan Hassan Ali itu bolehlah dipuji sedikit, tambahan pula ketuanya ialah Naib Presiden PAS - Tuan Ibrahim Tuan Man, seorang yang neutral, tak berpihak kepada mana-mana fahaman. Dan khabarnya pita rakaman yang dirakam oleh al-Banjari didalam rumah Hassan Ali telah diserahkan kepada Tuan Ibrahim. Baguslah. PAS perlu ubah mana-mana "komponen" yang rosak dari sekarang untuk hadapi PRU yang akan datang. Banyak yang kena ganti. Dan dengar cerita Presiden PAS pergi bela Hassan Ali apabila diminta ditukarkan PJ PAS Selangor - nak suruh siasat dulu katanya.


Dan satu seminar khas akan diadakan untuk menggantikan Muktamar Khas (EGM) yang bertempat di Markas Tarbiyah PAS Taman Melewar.


Nota :


Buat apa perlu disimpan lagi empat jari kaki yang kian mereput pada pesakit kencing manis. Kalau sayangkan tubuh, potong saja. Kalau tak, bersiap sedialah hilang sebelah kaki, kalau tak bernasib baik, hilang nyawa terus!

Lepas ni kedengaran lagi ada perjumpaan-perjumpaan sulit ataupun menyerang gaya pentadbiran negeri yang dikuasai Pakatan Rakyat melalui media. Ye tak?
Tunggulah bila isu ini reda nanti. Selagi yang dua-tiga kerat itu tidak dibuang, sampai bila-bila pun isu ini tidak selesai.

1 comments:

Anonymous said...

J'essaie de trouver une alternative gratuite de Dreamweaver et il semble que Kompozer est bon. Mais je ne pouvais pas trouver une rétroaction à l'utilisation de ce programme pour les modèles de wordpress. Je voulais savoir si quelqu'un l'a utilisé et comment il fonctionne. Merci d'avance ..