Friday, February 13, 2009

LAGI BERITA TERKINI......hihihihi

Ni berita aku amik dari akhbar harian Kosmo! hari Jumaat 13/02/09

PUTRAJAYA - Majlis perasmian sambutan Jubli Perkhidmatan Awam (JPA) di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) semalam tertangguh seketika di sini apabila Perdana Menteri, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi terperangkap dalam lif tersebut ialah Yang Dipertua Negeri Melaka, Tun Khalil Yaakob dan Ketua Pengarah Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA), Tan Sri Ismail Adam.
Mereka berjaya dikeluarkan dengan bantuan beberapa anggota Jabatan Bomba dan Penyelamat yang dikejarkan ke PICC selepas dimaklumkan mengenai insiden itu.
Walaupun tersekat agak lama, Abdullah kelihatan tenang dan sebaik sahaja keluar dari lif beliau masih sempat tersenyum kepada orang ramai yang cemas menunggunya.
Insiden tersebut turut menyebabkan Abdullah tidak dapat hadir merasmikan projek tebatan banjir Sungai Damansara petang semalam dan hanya diwakili oleh Menteri Sumber Asli dan Alam Sekitar, Datuk Doughlas Uggah.

Komen Aku : Aku tengok muka dia yang lembik tu kekadang kesian gak, dah la asik kena maki je tiap ari..hehehe..tu la pasal, negara tak pandai jaga. Bagi orang lain yang kontrol negara. Asik tidooooo memanjang. Takpe la LAH oi...hang akan disembelih masa Perhimpunan Agung bulan depan..heheheheheeee.....

0 comments: