Friday, February 13, 2009

PENJELASAN

Buat mereka yang pertama kali melawat ke blog ini, pasti akan merasa terkejut kerana aku mengambil pendekatan yang begitu ekstreme, terutamanya berkaitan dengan politik dan bangsa melayu. Aku ingin jelaskan, perkara sebegitu telah lama aku pendamkan dalam lubuk hati ini. Hinggalah aku tahu cara membuat blog, lalu aku hamburkan kemarahan aku dalam blog ini. Sebenarnya perkara ini takkan lama. nanti korang tengok akan ada perubahan dalam blog ini. Blog ini juga buat masa sekarang aku lebihkan kepada politik. Lain kali aku akan tambah topik2 lain termasuk berkenaan dengan kehidupan seharian aku, keadaan di sekitar negara ini dan lain2.

Kadang2 kemarahanku yang membuak2 memaksaku mengeluarkan perkataan yang tak sepatutnya. Kepada yang tidak senang hati, aku ingin memohon sejuta kemaafan jika terdapat topik yang sensitif dan penggunaan bahasa yg tidak sepatutnya.

Korang boleh tinggalkan komen di blog ini untuk memberi pendapat/cadangan atau nasihat untuk memperelokkan lagi blog ini. Maklumla saya budak baru belajar.

Aku boleh dihubungi di

reformasi_89@yahoo.com dan reformisjalanan@gmail.com


Ok. Wassalammmm.......


ISLAM BERDAULAT RAKYAT SEJAHTERA

0 comments: