Thursday, February 19, 2009

FINAL EXAM

Alahai...aku sebenarnya tengah hadapi final exam ni..hingga saat post ini ditulis, aku dah selesai 3 paper, iaitu pada hari Isnin, 16/02/09 (paper English), Selasa 17/02/09 (paper Islamic Studies ngan Akidah & Akhlak). Lagi 3 paper tinggal. Aku ambik 6 subjek. Esok paper Bahasa Arab (20/02/09 2.45 ptg - 5.45 ptg). Pastu jadual aku kosong selama 2 minggu. hehehe. Lagi 2 paper pada 03/03/09 (Microeconomics) dan 05/03/09 (Mathematics for Economics). Tapi masih sempat layan blog ye? Hehehehe biasalah orang yang punya darah pejuang katakan... Esok paper bahasa arab aku tak perlu la risau sangat, aku pnyer carry mark tinggi. Aku rasa kejayaan paper bahasa arab pada semester lepas akan berulang pada sem ni. Amin...

Aku terpaksa tangguhkan dulu isu yang bermain dalam kepala otak aku untuk diisi dalam blog ni BUAT SEMENTARA. Banyak isu yang menanti korang, antaranya (iklan)... Isu Perangai sebenar si Celaka Zahid Hamidi, tentang Mat Taib, Sisters In Islam, dan lain2 la..tunggu je la.. dan diselitkan sedikit kisah tentang aku. Ok. Doakan aku berjaya.... Adios!

1 comments:

Anonymous said...

salam ziarah..

blog ni mmg bley tahan..

sama2 la kita tuakr pendapat k..

saya ada 2 blog..

kalo blog berkenaan politik,

ni blognye: http://andatentukan.blogspot.com

nice to meet u...

follow my blog k!! =)