Wednesday, July 28, 2010

Kuala Lumpur Punya Cerita #1

Kehidupan sebagai seorang student memang agak stress - dengan keadaan persekitaran/sekeliling, tugasan, pelajaran, sikap the so-called orang Islam (sama ada staff atau student), dan lain-lain.

Saya ambil keputusan untuk lari seketika daripada dunia yang diduduki sekarang ke dunia lain - terima kasih Ustaz Hasrizal dari SaifulIslam.Com di atas cadangan yang bernas ini. Saya ponteng kelas untuk 2 hari. Sengaja tak pilih hari minggu kerana hari minggu mesti sesak teruk.

Memanjakan diri di Kinokuniya KLCC.. banyak betul buku yang menggoda. Tapi hanya sekadar tengok dan beli apa yang termampu (kalau macam ini, bukan memanjakan diri namanya!)


Woit! Bukan ke buku ini kena ban dari masuk ke Malaysia? Dah boleh masuk ke sekarang ni? Harga dekat RM 100. Tak selera nak beli..


Inilah buku yang menjadi pilihan dalam banyak-banyak buku yang terdapat di dalam sana. Buku terbaru Hishamuddin Rais (Tukar Tiub) - Tapai, cerita mengenai pengalamannya dengan makanan. Dalam Bahasa Inggeris, dan bahasa yang digunakannya senang untuk difahami. Good!



Dalam bilik hotel - dalam pukul 2.30 pagi baru habis baca 2 cerita - lepas tu ZzzzZZz....

0 comments: