Sunday, September 6, 2009

Gambar : Wajah-Wajah Bangsa UMNO Laknatullah

Tak tahu apa bahasa dan istilah yang sesuai ditujukan kepada puak-puak Melayu UMNO laknatullah sewaktu dialog bersama penduduk seksyen 23 Shah Alam semalam. Hanya tahu timbulkan provokasi dan menyalakan api perbalahan sesama kaum. Langsung tak boleh bertoleransi. Memang orang UMNO ini tak patut dilayan dengan baik. Spesis tidak bertamadun.



Isunya hanya berkenaan kuil ini yang mahu dipindahkan ke Seksyen 23, untuk kemudahan penganut Hindu dari seksyen yang lain. Orang Hindu pun nak beribadat juga.



Wajah Melayu laknatullah yang menjadikan dewan tempat berdialog seperti pusat karaoke apabila dia tak semena-mena mendendangkan lagu "Isabella" buat YB Khalid Samad. (Inilah Ketua Penaja UMNO Cawangan Seksyen 23, Haji Pooodah!)



Melayu UMNO laknatullah yang timbulkan provokasi. Orang dah nak buat dialog, bincanglah baik-baik. Yang mengamuk sakan kenapa? Kerana kerajaan yang memerintah itu kerajaan Pakatan Rakyat? Kalaulah kerajaan UMNO/BN yang mahu pindahkan kuil itu, memang sah puak-puak ni tak bersuara!



Melayu yang gemuk lagi hodoh itu meniru aksi askar Hitler (menjulang tangan ke atas).



Wajah-wajah Melayu samseng UMNO belaan Noh Omar. Kalau ada istilah bangsa paling bangsat, itu sesuai ditujukan kepada Bangsa UMNO.



Melayu bodoh tak puas hati. Dalam hutan boleh la kau buat macam ni. Masalahnya kau bukan ada kat hutan ni!


YB Khalid Samad cuba menangkan seekor Melayu UMNO laknatullah yang mahu meminta autograf beliau, tapi dihalang oleh penguatkuasa MBSA.



Beberapa Melayu UMNO melaungkan "We will rock u" berulang kali.


Perhatikan botak di tengah itu. Dia menangis kerana gagal mendapat autograf Khalid Samad.



Nota :


Kerajaan Selangor cuba menyelesaikan masalah yang puluhan tahun tidak dihiraukan oleh Kerajaan UMNO/BN yang sebelumnya. Itu sudah cukup baik. Dan sanggup pula mengadakan dialog dengan pemduduk. Ini apa punya manusia bangsa UMNO ni? Wajah Melayu, tengok kad pengenalan sudah tentunya Islam, tapi akhlak? Mengalahkan Cina dan India yang kafir. Bangsa UMNO lebih teruk perangainya dari bangsa kafir di negara ini.


Bayangkan dengan tak hormat agama lain yang turut nak lakukan ibadat. Bahkan menghina lagi binatang suci mereka. Mana ada penganut India yang majoriti di satu-satu Seksyen di Shah Alam? Tak tahu nak bertoleransi sesama kaum langsung. Memang betullah kata-kata seorang India semalam, surau dan masjid di Shah Alam berlambak, dan mereka boleh terima tiap-tiap hari seruan azan. Tapi hak mereka untuk beribadat, bangsa Melayu UMNO laknatullah yang melenting.


Memang tak patut kita berbaik-baik mahupun bermuzakarah dengan puak-puak UMNO ini. Nak ke bergabung dengan puak-puak biadap ni? Dasar melayu tak sedar diri. Hidup bergantung dengan bantuan, tak reti berdikari. Bila cakap pasal ni sikit, melenting. Dah memang dasar bangsa paling tak guna di Malaysia - itulah Melayu.

9 comments:

hamzah said...

assalamualaikum dan salam sejahtera, memang dasar melayu umno ni dari dulu sampai sekarang badan saja manusia tapi sikap dan perangai seperti binatang dan bernafsukan syaitan

Reformis Jalanan said...

W/salam.


Itu salah satu sebab kenapa kita tak boleh berpadu dengan mereka.

Anonymous said...

UMNO pulak yg disalahkan bodoh punya blog !!! .. itulah sebahagian muka yg undi PR dulu .. kini dorang dah tau korang ni semua Pelacur agama sahaja.

- Tulaa masa kerajaan BN dulu dah bagi tanah dan peruntukkan untuk buat kuil baru , tapi bila PR menang pengurusan kuil ni tak tunai janji . Inilah jadinya bila demi politik agama dilacurkan

- Dulu dah bagi tanah kat area 23 tu tapi Pengurusan Kuil taknak pasal dekat dengan loji IWK konon tempat tu loji jee . Tapi bila kawasan tu dah membangun dengan perumahan , nak pulak pindah kat kawasan tu . So sapa yg racist ni

Korang tau tak masalah sebenar penduduk sana , jangan main serkap jaang .. turunlah sana dan dengar sendiri luahan hati penduduk

Reformis Jalanan said...

Sapa yang tak tahu perkara sebenar ni, bodoh punya pengkomen. Video menjadi saksi segala-galanya, melayu laknatullah itu masuk dewan semata-mata untuk menimbulkan kekecohan, dalam buat kecoh, sempat lagi gelak2. Hoi penyokong PR apa kejadahnya, Hj. Azmir yang berteriak macam orang gila tu orang PAS @ PKR ke? Jahil betul. Ini semua angkara kerajaan UMNO/BN Selangor dulu yang tinggalkan tahi, kerajaan sekarang pulak yang terpaksa bersusah payah nak hilangkan kotoran tu.

Anonymous said...

Hahahaha! mcm2 karenah manusia ni

Kuda Perang said...

Peserta perarakan aman menyeru kepada keamanan begitu cepat ditangkap. Tidak lebih 15 minit habis.

Perarakan haram yang lain yang menimbulkan kekecohan membakar api perkauman dan sentimen agama dibiar sampai berjam-jam..

Masing-masing fikir lah sendiri situasi begini... takkan rakyat Malaysia penyokong UMNO-BeEND tak boleh nampak lagi...

Kuda Perang said...

Dulu kerajaan sebelum nak bagi tapak kuil di Seksyen 25 bukan di Seksyen 23 Anonymous.. hang pun main hentam saja, tak tahu jugak..
Jangan jadi bodoh dan nak memperbodohkan orang lain pulak..!!!

Anonymous said...

klakor lah caption picture2 ko, mmg banggang org2 amenokokorup ni

Anonymous said...

Laknatullah itu akan berbalik kpd kamu...